Reeks inbraken sportkantine opgelost

Toegevoegd: 08-12-2013, 12.51 uur
VEERE - Met de aanhouding van drie jongemannen is mogelijk de reeks inbraken opgelost bij de kantine van een Veerse sportvereniging.

De afgelopen weken werd er vier keer ingebroken bij het sportcomplex van Voetbalvereniging Veere aan de Bieweg. De recherche startte een onderzoek waarbij zij nuttige informatie kreeg van bewoners uit het dorp.

Afgelopen week wist de politie drie inwoners van Middelburg aan te houden in verband met deze zaak. Het gaat om één van man 18 jaar oud en twee anderen van 19. Met de aanhouding van het drietal hoopt de politie vier inbraken te hebben opgelost.

De buit bestond telkens uit etenswaren en drank. Ook werd een televisie gestolen.

Zie ook:

Weer inbraak sportkantine Veere (06-11-2013)

Roycosoepie (9-12-2013 om 08:54)
S.v.p. de schade verhalen op deze personen en geen taakstraf van 100 of 150 uur geven. Tijd voor strenger straffen dan gebeuren dit soort dingen minder.
Cock (8-12-2013 om 22:29)
Mooi dat ze gepakt zijn , weet hoeveel vrijwillegers hier een bijdrage aangeven om de sport en de jeugd te ondersteunen .Dat zijn pas MANNEN!
Peter (8-12-2013 om 21:07)
Mooi dat ze gepakt zijn kunnen ze de schade verhalen op de jongeren die dat gedaan hebben
Jan (8-12-2013 om 17:26)
Geweldig ! gefeliciteerd Politie. zet ze aub tot na nieuwjaar vast ?