Geen files

Heli toch niet nodig bij sportongeval

Toegevoegd: 21-12-2013, 16.55 uur
MIDDELBURG - De traumahelikopter is vanmiddag opgeroepen voor een sportongeval in Middelburg. Het traumateam is uiteindelijk echter niet meer ingezet.

Het ongeluk vond rond 15.35 uur plaats op het veld van rugbyclub Oemoemenoe bij de sportaccomodatie aan de De Aanloop. Een speler van de Middelburgse club was tijdens een wedstrijd tegen de Amersfoortse club RC Eemland geblesseerd geraakt.

Nadat aanvankelijk alleen een ambulance was opgeroepen werd kort daarop ook het traumateam uit Rotterdam gealarmeerd. In de tussentijd werd de wedstrijd stilgelegd. Toen de situatie mee bleek te vallen werd de komst van de helikopter gecancelled en werd de wedstrijd voortgezet.