Caravanbrand op camping Sirjansland

Toegevoegd: 22-12-2013, 02.36 uur
SIRJANSLAND - Op camping 't Hoge Zand in Sirjansland op Schouwen-Duiveland is vannacht een caravan in vlammen opgegaan.

De brand op het terrein aan de Zandweg werd rond 00.40 uur ontdekt. Volgens een woordvoerder van de Veiligheidsregio Zeeland was de brand uitslaand. De brandweer van Oosterland was als eerste ter plaatse. Een ploeg uit Dreischor zorgde vervolgens voor voldoende bluswater.

Even voor 01.20 uur was de brandweer het vuur meester. Er moest toen nog wel enige tijd worden nageblust. Rond de tijd van de brand werd ook een ambulance naar de camping gestuurd. Volgens de woordvoerder was de ambulance-inzet echter niet vanwege de brand.

Sirjansland (22-12-2013 om 17:04)
Dit betrof geen brandstichting! Wel spijtig dat dit gebeurd is.
Toevallig (22-12-2013 om 10:34)
Er zijn wel heeeel veel brandjes de laatste tijd op ons eiland. Volgens mij is dit te toevallig. Laat de politie de bekende brandstichters op Schouwen maar eens in de gaten houden. Dan loopt deze pyromaan tegen de lamp. En dan alle schade laten betalen en voor een lange tijd achter de tralies en TBS