Vrouw steekt man in Hoedekenskerke

Toegevoegd: 21-04-2014, 10.29 uur

HOEDEKENSKERKE - In de Havenstraat in Hoedekenskerke is vannacht een man door zijn vrouw neergestoken. De man is gewond geraakt en de vrouw is aangehouden.

Volgens de politie kregen het 59-jarige slachtoffer en zijn 51-jarige vrouw, een echtpaar, vermoedelijk onder invloed van alcohol ruzie met elkaar. "Het geschil liep kennelijk zo hoog op dat de vrouw haar man op een gegeven moment in zijn zij stak", aldus de politie.

Op het moment dat de ambulance bij de woning, die dienst doet als opvanghuis voor Oost-Europese arbeiders, arriveerde hadden andere bewoners al eerste hulp verleend. Het slachtoffer is voor de zekerheid voor een nadere medische controle naar het ziekenhuis in Goes gebracht.

De vrouw is voor verhoor meegenomen naar het politiecellencomplex Torentijd in Middelburg. Vandaag mag zij met behulp van een tolk een verklaring afleggen aan de recherche.

zeurt niet maar denkt (24-4-2014 om 19:06)
@ wat een gezeur, als ik uw bijdrage lees, vergelijkt u oostblok warschaupact werklui dus met Nederlandse voetbal hooligans ? Als ik zie wat er aan de oostkant van Europa gereld, gevochten, gesloopt, verkracht en gemoord wordt kan ik dat niet weerleggen. reden temeer om ze het land uit te gooien zou ik dan denken. relschoppen doen ze maar in hun eigen land.
Wat een gezeur (24-4-2014 om 13:38)
Laat iedereen in zijn waarde, moet je zien wat sommige Nederlands uithalen. (kijk alleen maar eens naar de voetbalvandalen)
And justice for the rich (23-4-2014 om 08:59)
@ an, Nederland een rechtstaat ? Alleen als je geld hebt... rechtsbijstand voor iedereen die dat niet kan betalen is n.l. afgeschaft op initiatief van de vereniging van Nederlandse gemeenten, die over de uitkeringen gaan, en dus gezorgd hebben dat werklozen geen rechtsbijstand meer krijgen of zelf kunnen betalen. Dat vinden zij zelf te lastig blijkbaar, als overheid die zelf de wet zou moeten respecteren omdat ze zelf de wetgever zijn, wil natuurlijk niet burgers helpen om zich tegen zichzelf te beschermen. Want de overheid werkt volgens de wet dus is rechtspraak over wat zij doen niet meer nodig. M.a.w. de overheid hoeft zich niet meer aan de wet te houden want dat zijn zij zelf. En de wet zegt dat de wet niet meer nodig is, logisch toch ?
the Money Trail (22-4-2014 om 19:20)
@ willem77, De overheid "helpt" nederlanders toch aan werk ? verplicht vrijwilligerswerk voor het uitkerings"recht". papier prikken, poep schrapen, omdat dat de weg is naar betaald werk. ondertussen importeren ze zelf ook buitenlanders hier aan een fulltime betaalde baan, want een nederlander uit de uitkering trekken voor een betaalde baan, zien ze duidelijk niet zitten. Liever betalen zij de uitkeringen en zien de verdiende lonen naar het buitenland verdwijnen om vervolgens te klagen dat er nog meer bezuinigd moet worden want er komt niet genoeg geld binnen. gek he ?
Kusje erop ? (22-4-2014 om 19:05)
Zit dat soort in het "opvanghuis" ? Van mij mogen ze hen gewoon thuis in hun eigen land opvangen. Waarom is er eigenlijk zo een huis ? Opvang voor wat ? Voor nederlanders is er zoiets niet. En zeker niet in Oost Europa. Moet je eens zien wat er met messentrekkende nederlanders daar gebeurd.
An (22-4-2014 om 17:10)
Uhm Gerda... Nederlands leren? Ik ken nog iemand die zich op dat gebied nog wel een beetje bijscholen kan als ik jouw commentaar zo lees... Die tolk is er niet bijgeroepen voor de verdachte maar voor justitie denk ik zo, wij leven nu eenmaal in een rechtsstaat waarbij onderzoek wordt gedaan naar de toedracht van een incident alvorens iemand klakkeloos wordt veroordeeld, gelukkig.