Man te water geraakte auto overleden

Toegevoegd: 27-04-2014, 10.16 uur

RILLAND - De man die zaterdagavond met zijn auto in het Schelde-Rijnkanaal bij Rilland reed is overleden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Een schipper van een binnenvaartschip zag zaterdagavond rond 23.00 uur dat bij de brug iets in het water raakte. Hij zag kortstondig rode lichten in het water en meldde het incident bij de meldkamer. Hierop rukten de hulpdiensten massaal uit.

Even na middernacht werd een slachtoffer uit het water gehaald. Eenmaal op de kade werd gestart met reanimatie. De drenkeling is in een foliedeken gewikkeld en in één van de ambulances verder behandeld. Het slachtoffer is kort daarop afgevoerd naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom. Volgens de politie is de man daar zondagmorgen vroeg overleden. De identiteit van het slachtoffer kan nog niet worden vrijgegeven, omdat nog geen familie is achterhaald.

Er is nog naar meer slachtoffers gezocht, maar die zijn niet aangetroffen. Agenten onderzochten hoe de auto te water is geraakt. Hierbij zijn geen sporen van een misdrijf aangetroffen.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
- Omgekomen man Rilland 91 jaar oud (27-04-2014)

Zie ook:
- Auto te water, inzittende kritiek (27-04-2014)

Rimpelsteeltje (27-4-2014 om 19:25)
R.I.P. in peace