Omgekomen man 91 jaar oud

Toegevoegd: 27-04-2014, 18.40 uur

RILLAND - De man die zaterdagavond laat bij Rilland met zijn auto in het Schelde-Rijnkanaal terecht kwam en vervolgens overleed is een 91-jarige man uit Bergen op Zoom. Dat heeft de politie zondagavond bekend gemaakt.

Een schipper van een binnenvaartschip zag zaterdagavond rond 23.00 uur dat bij de brug iets in het water raakte. Hij zag kortstondig rode lichten in het water en meldde het incident bij de meldkamer. Hierop rukten de hulpdiensten massaal uit.

Even na middernacht werd een slachtoffer uit het water gehaald. Eenmaal op de kade werd gestart met reanimatie. De drenkeling is in een foliedeken gewikkeld en in één van de ambulances verder behandeld. Het slachtoffer is kort daarop afgevoerd naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom. Volgens de politie is de man daar zondagmorgen vroeg overleden.

De politie had echter moeite om familie van de man te bereiken waardoor zijn identiteit pas laat bekend kon worden gemaakt.

Zie ook:
- Man te water geraakte auto overleden (27-04-2014)
- Auto te water, inzittende kritiek (27-04-2014)

John (2-5-2014 om 15:02)
@Antoine, ik hoop dan ook dat je op je 72e verjaardag je rijbewijs direct gaat inleveren en je auto verkoopt. Ben benieuwd, hoor.
Mary (29-4-2014 om 19:12)
Ik kende deze man heel goed , was goed in staat om auto te rijden , maar deze man was ongeneeslijk ziek en hij was het leven moe , hopelijk heeft hij nu rust
Marie (28-4-2014 om 09:14)
91 Jaar? 23.00 Uur?? wat doet deze meneer op dit tijdstip daar nog? Wezen vissen? of............
Marja (28-4-2014 om 06:51)
En ja hoor, roept u maar! Hoe weet u wat er gebeurd is? Hoe vaak worden ongelukken vermeld met hoogbejaarde bestuurders? Niet zo veel he? Ik wens de nabestaanden sterkte toe.
cock (28-4-2014 om 04:23)
@antoine , hoe wilt u oud worden , ? Je zal maar chaufeur zijn .Alles heeft een eind !
Antoine Berben (28-4-2014 om 01:05)
Sterkte aan de nabestaanden maar toch ook wel enige kritiek. Want wie laat iemand van 91 jaar nu nog zelfstandig in een auto als bestuurder rond rijden? Mensen beschikken in het algemeen al vanaf hun 72e levensjaar over een duidelijk verminderd reactiepatroon, in mijn ogen dan ook het moment om het het besturen van auto's maar op te houden.