Fietser ernstig gewond in Terneuzen

Toegevoegd: 31-05-2014, 21.11 uur - Update: 03-06-2014, 09.32 uur

TERNEUZEN - In Terneuzen is zaterdag aan het begin van de avond een fietser geschept. De fietser liep ernstige verwondingen op.

Het slachtoffer kwam rond 18.45 uur op de kruising Guido Gezellestraat - Oude Vaart - Alvarezlaan in botsing met een SUV. De fietser werd enkele meters meegesleurd. Een ambulanceteam heeft zich over de gewonde ontfermd en deze naar een ziekenhuis gebracht. Over de aard van het letsel is nog niets bekend.

De politie zette direct een deel van de Guido Gezellestraat af. Hierdoor kon verkeer op een bepaald deel van de straat enige tijd niet meer richting het centrum rijden. Er is ter plekke een sporenonderzoek verricht. Dit kon rond 21.15 uur worden afgerond. De auto is meegenomen door een bergingsbedrijf. De auto kon rond 21.40 uur worden geborgen. Kort daarna was de weg weer helemaal vrij.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
- Fietser Terneuzen overleden (01-06-2014)

Denise (2-6-2014 om 21:29)
Voor alle nabestaanden heel veel sterkte.
fred (2-6-2014 om 10:37)
als ieder de stoplichten kleur respecteert gebeurt er niets, ongeacht de snelheid. Echter ik zie steeds meer fietsers die zich nergens aan storen, het is dan gemakkelijk om een autobestuurder de schuld in de schoenen te schuiven
Bertus (1-6-2014 om 17:31)
Helaas lees ik net in een ander bericht dat de jongeman is overleden. Sterkte voor familie, vrienden en betrokkenen.
joppie (1-6-2014 om 13:32)
zeeuws meisje (1-6-2014 om 13:12)
Het is wel heel makkelijk om te automobilist de schuld te geven. Er zijn veel fietsers de zomaar door het rode licht rijden, zomaar oversteken en slinger de slinger op de weg gaan en niet eens kijken waar ze rijden. Op de kruising van de Axelse straat ook hoevaak er daar niet een fietser door rood rijd of zich nog vlug voor je auto propt zodat je volle bak op de rem moet. Ik moet regelmatig even toeteren hoor.
Marja (1-6-2014 om 10:42)
Een discussie over de veiligheid, die maken we met ze allen! Er ligt nu een jong iemand te vechten voor ze leven, terwijl hij net kanker heeft overleefd! De autobestuurder, het is voor alle partijen een vreselijk ongeluk! Heel veel sterkte voor al degene die erbij betrokken zijn.