Wielrenster Hoedekenskerke overleden

Toegevoegd: 06-07-2014, 23.40 uur
Door: Manfred Berrevoets

HOEDEKENSKERKE - De 52-jarige wielrenster die zaterdagmorgen betrokken was bij een ernstig ongeval in Hoedekenskerke is aan haar verwondingen overleden. Dit heeft de politie zondagavond bekend gemaakt.

Het ongeval vond rond 11.30 uur plaats op de Waanweg. De vrouw fietste in een groep met wielrenners en kwam in een flauwe bocht in botsing met een auto die bestuurd werd door een 21-jarige man uit de gemeente Goes.

De vrouw werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht waar ze later aan haar verwondingen is overleden.

Zie ook:
- Wielrenster zwaargewond na botsing

Ganz (9-7-2014 om 20:41)
Mensen stop AUB met u oordelen dit kan echt niet!!!
Erik (7-7-2014 om 21:35)
Kom je net thuis van een 50 jarige bruiloft in de veronderstelling dat je morgen door haar wordt behandeld. Luister je je voicemail af en hoor je dit vreselijke bericht. Ben er kapot van. Inderdaad een vrouw vol levenslust, energie en een ongelooflijke professionele interesse in haar werk. Beste familieleden en werkgever veel sterkte met dit enorme verlies.
willeke (7-7-2014 om 16:15)
Goed gesproken Gerrie , sluit ik me bij aan!! En zeker ook sterkte voor de bestuurder en iedereen die erbij was. Het is een vreselijk tragisch ongeval, met vele betrokkenen die dit ook een plekje moeten gaan geven. Diep triest en een zwaar verlies.
Gerrie (7-7-2014 om 13:03)
Gecondoleerd aan de familie,vrienden en niet te vergeten de fietsers die erbij waren. Zij zijn de eerste getuigen samen met de autobestuurder,wat staat erbij hun op het netvlies en welke gevolgen zijn er voor hun in de toekomst en voor de nabestaanden. Denk daar eens goed aan voordat je dingen op social media schrijft.Tuurlijk sluit ik ook mijn ogen niet voor wat er gebeurd op de openbare weg,maar we maken er allemaal dagelijks gebruik van en iedereen zal zijn of haar moment wel eens hebben van oef dat was maar net of we kwamen weer goed weg of had beter even kunnen wachten. Steek allemaal de hand in eigen boezem en ga veilig op weg op welke manier dan ook.
Monique (7-7-2014 om 11:47)
Wat afschuwelijk.... ik wil alle betrokkenen heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies. Ook de automobilist sterkte, hij zal dit de rest van zijn leven mee moeten dragen, ongeacht wie 'schuldig' is aan dit ongeluk.
aa (7-7-2014 om 11:40)
gecondoleerd aan de familie