Man overleden na bedrijfsongeval

Toegevoegd: 07-07-2014, 14.28 uur
Door: Rolf de Feijter

KAPELLE - Een 50-jarige man uit Hansweert, die vrijdagavond zwaargewond raakte bij een bedrijfsongeval in Kapelle, is aan zijn verwondingen overleden.

De melding van het bedrijfsongeval aan de Middenweg kwam rond 19.10 uur binnen bij de hulpdiensten. Twee ambulances en de brandweer rukten met spoed uit. De man probeerde een storing in een machine te verhelpen maar kwam hierbij bekneld te zitten. Hij is door de hulpdiensten bevrijd en gereanimeerd.

De politie maakte vanmiddag bekend dat de man zondagmorgen in het ziekenhuis aan zijn verwondingen is overleden. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in naar het bedrijfsongeval.

Zie ook:
- Onderzoek na bedrijfsongeval Kapelle (04-07-2014)

wim (8-7-2014 om 19:19)
Wederom weer een triest bericht door een ongeval waardoor de man het leven is verloren en nog zo jong vijftig jaar wat gebeuren er toch veel ongelukken in Zeeland in dit jaar, bij deze gecondoleerd voor de man zijn gezin en familie veel sterkte voor de moeilijke komende dagen.
natje (8-7-2014 om 17:29)
We zullen je missen. Heel veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden, collega's en alle hulpverleners die alles voor hem gedaan hebben
Anoniem (7-7-2014 om 19:39)
Sterkte voor de nabestaanden .
marja (7-7-2014 om 16:40)
wat een vreselijk bericht...gecondoleerd voor de man zijn familie,en kollegaas...ga je voor je zuur verdiende centjes op pad en gebeurd zoiets vreselijks.....niet te bevatten zoiets
Stefan (7-7-2014 om 14:58)
Altijd was het grappen en grollen met je! Het verlies is groot! We zullen je missen als maatje en collega! Sterkte aan familie,vrienden en collega's en natuurlijk alle betrokkenen die hem nog geprobeerd hebben te redden!