Man (28) overleden na ongeluk Vlissingen

Toegevoegd: 20-07-2014, 12.53 uur

MIDDELBURG - In Rotterdam is donderdag de 28-jarige man overleden die twee weken terug in Vlissingen zwaargewond raakte bij een verkeersongeval op de Koningsweg. Dat heeft de politie vandaag bevestigd.

Het slachtoffer, afkomstig uit Vlissingen, kwam met zijn hoofd op een stoeprand terecht na een frontale botsing met een 23-jarige fietsster. Ook de Vlissinger reed op een fiets. Na het ongeluk waren beide slachtoffers buiten bewustzijn.

Beide slachtoffers zijn naar het ziekenhuis in Goes gebracht. De man is daarna overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam. Daar is hij donderdag aan zijn verwondingen bezweken.

Zie ook:
- Zwaargewonde bij ongeval (06-07-2014)

marja (20-7-2014 om 15:30)
wens de jonge man zijn familie erg veel sterkte...vreselijk nog twee weken gevochten voor zijn leven vind ik heel triest om dan zoiets te moeten lezen.....
lezer (20-7-2014 om 13:48)
Wat een verschrikkelijk bericht. Sterkte aan alle nabestaanden.