Motorrijder Nieuwland overleden

Toegevoegd: 14-09-2014, 21.04 uur - Update: 14-09-2014, 21.40 uur

NIEUW- EN SINT JOOSLAND - De motorrijder die vanmiddag zwaargewond raakte bij een ongeluk in Nieuw- en Sint Joosland is aan zijn verwondingen bezweken. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Volgens de politie is het slachtoffer een 34-jarige inwoner van de gemeente Vlissingen. Eerder sprak de politie over een 24-jarige man maar dat bericht is gecorrigeerd. Het slachtoffer raakte rond 15.50 uur in de berm op de Weizichtweg en moest per traumahelikopter worden afgevoerd. De man is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden.

De politie heeft ter plekke lange tijd onderzoek gedaan. De uitkomst is nog niet bekend.

Zie ook:
Zwaargewonde bij ongeluk Nieuwland

pollewop (15-9-2014 om 08:54)
Toen ik gisteren kort na het ongeval langs de desbetreffende plek reed, kreeg ik al een naar gevoel. Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
SlowRider (15-9-2014 om 00:01)
Verschrikkelijk om te horen dat dit alweer het 2e dodelijke slachtoffer van vandaag is. Sterkte aan alle nabestaanden.
Chrissie (14-9-2014 om 23:49)
Heel erg veel sterkte aan de nabestaanden!
Karl (14-9-2014 om 23:27)
Rust zacht gozert
Addie (14-9-2014 om 23:10)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
fietser (14-9-2014 om 21:25)
zo jong nog, het 2e verkeersslachtoffer vandaag. Wat is er toch aan de hand op de weg? De zon is erg fel, heeft men door het warme najaarsweer de kolder in of wat is dit. Sterkte aan nabestaanden van de jonge man. Je zal het bericht weer maar thuis krijgen.