Politie onderzoekt autobrand Middelburg

Toegevoegd: 01-10-2014, 15.31 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - In de nacht van dinsdag op woensdag is een auto door brand verwoest aan het Hof van Tange in Middelburg. De politie vermoedt dat er sprake is van brandstichting en heeft daarom een onderzoek ingesteld.

De brand ontstond rond 02.30 uur. De brandweer, welke met spoed uitrukte, heeft de brand geblust. De auto is daarna door een bergingsbedrijf getakeld en meegenomen voor sporenonderzoek.

De politie vraagt mensen die getuige zijn geweest van de vermoedelijke brandstichting of meer informatie hebben zich te melden via 0900-8844.

Hans Swarts (2-10-2014 om 11:46)
Je moet met je handen van andermans spullen afblijven de mensen werken er hard voor
p (2-10-2014 om 09:18)
beetje kortzichtig vind je niet michelle ??? er lopen genoge mensen die schulden hebben of hypotheek problemen en hun auto goed all-risk verzekerd is he..als je die in de fik steekt en politie oordeelt als brandstichting krijg je mooi bedrag op bank gestort he, paar x vakantie en goedkopere auto kopen zo gaat dat vaak daarom terecht onderzoek !!!
Bewoner (2-10-2014 om 08:11)
Wordt steeds gekker in Middelburg nog even en dan vertrek ik !
Michelle (1-10-2014 om 19:20)
"Vermoedelijk" wat een lachertje, iedereen weet dat deze auto bewust in de hens is gegaan!!