Slachtoffer ongeluk Kortgene overleden

Toegevoegd: 24-10-2014, 08.34 uur
Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

KORTGENE - De vrouw die gisteravond zwaargewond raakte bij een verkeersongeluk in Kortgene is aan haar verwondingen overleden. Dat meldt de politie.

De vrouw, volgens de politie 80 jaar oud en afkomstig uit Kortgene, reed door nog onbekende oorzaak rond 18.00 uur van een dijk af. Haar auto belandde hierdoor op de lager gelegen parallelweg van de Oudedijk. Volgens de politie zat de vrouw bekneld. Ze werd ter plaatse zeker 50 minuten gereanimeerd en vervolgens met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Daar is ze volgens de politie later overleden.

Vanwege het ongeluk was de Oudedijk urenlang afgesloten voor het verkeer. De politie zorgde voor een omleiding.

Zie ook:
- Ernstig auto-ongeluk in Kortgene (23-10-2014)