Motorrijder Zoutelande overleden

Toegevoegd: 23-11-2014, 18.51 uur

ZOUTELANDE - De motorrijder die vanmiddag ernstig gewond raakte bij een frontale botsing in Zoutelande is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder, een 53-jarige man uit Westkapelle, reed rond 15.45 uur met zijn motor over de Westkapelseweg (N288). Hij kwam vermoedelijk uit de richting van Zoutelande en belandde in een flauwe bocht tussen de Houtenburgseweg en de Melsesweg op de verkeerde weghelft. De motorrijder botste frontaal tegen de auto van een 74-jarige man uit Bergen op Zoom.

De brandweer, twee ambulances en een traumahelikopter zijn opgeroepen om hulp te verlenen. De brandweer is met spoed ingezet om het incident af te schermen. De helikopter was rond 16.30 uur ter plekke. Volgens de politie is het slachtoffer enige tijd gereanimeerd. Rond 17.05 uur liet de politie weten dat de gewonde met een ambulance naar het ziekenhuis in Goes was gebracht. Daar is het slachtoffer echter kort na aankomst aan zijn verwondingen overleden.

De politie is een onderzoek gestart om de toedracht van het ongeluk te achterhalen. De Bergenaar raakte niet gewond. Beide voertuigen raakten zwaar beschadigd.

Zie ook:
- Ernstig ongeluk Zoutelande (23-11-2014)

Marcella (28-11-2020 om 09:38)
Beste Maurice , jou oproep om iets meer over het ongeluk van je vader te weten te komen lees ik nu pas. Deze oproep had je ook pas in mei geplaatst. Maar ik ben de dochter van de bestuurder. Van de week heb ik er nog aan gedacht wat er toen is gebeurd. Vreselijke herinnering en zeker voor jullie. Als je er nog behoefte aan heb mag je mij een mail sturen. [email protected] . Het lijkt er namelijk op dat jou telefoon nummer niet meer klopt.
maurice verdonk (25-8-2015 om 14:17)
Elly Stroo (25-11-2014 om 15:21)
Heel veel dank aan de hulpverleners die zo hard hebben gevochten voor het leven van Richard. Tevens veel sterkte voor de bestuurder van de auto en eventuele passagier[s] die bij dit ongeluk betrokken waren. Voor BdeR: Richard is enkele minuten na binnenkomst in het ziekenhuis pas overleden. Dat weet ik, want daar was ik bij. Elly Stroo, partner van de overledene
Maurice verdonk (25-11-2014 om 01:24)
Papa rust in vrede. Wij waren net bij je in het ziekehuis en zijn nog bij je voormalige vrouw geweest weet dat wij er altijd voor je zullen zijn wij houden ziels van je. Heel veel liefs je 2 zoons En dankje wel iedereen voor jullie steun. Mvg de naar bestaande Maurice en Ricardo Verdonk
maria (24-11-2014 om 13:37)
gecondoleerd familie van deze man...vreselijk triest...bijna thuis voor misschien zijn bakkie koffie....zonde en nog zo jong...maar er staat iets bij de reacties over het weer voor mottorrijders... maar ik denk voor deze man dat hij gewoon netjes heeft gereden en voor mijn gevoel waarschijnlijk onwel geworden kan zijn ....ook gezien de lange reanimatietijd.....helaas mocht dit niet baten .....veel sterkte voor de nabestaanden
james (24-11-2014 om 10:21)
Sterkte voor alle nabestaande!