Gewonde bedrijfsongeval overleden

Toegevoegd: 06-02-2015, 18.54 uur
Door: Rolf de Feijter

TERNEUZEN - De man die vanmiddag ernstig gewond raakte bij een bedrijfsongeval in Terneuzen, is overleden. Dat bevestigt de politie.

Het ongeluk vond rond 11.00 uur plaats bij een bedrijf aan de Axelsestraat. Gelijk na de melding van het ongeval werd er ook een traumahelikopter opgeroepen. Deze is niet meer ingezet. Volgens een woordvoerster van de politie was het slachtoffer een 62-jarige man uit de gemeente Hulst. Door nog onbekende oorzaak raakte de man uit balans, viel, en kwam hierbij zeer ongelukkig op een betonnen vloer terecht. De man was aan het werk aan het pand.

De technische recherche van de politie heeft ter plaatse een onderzoek verricht. Ook de arbeidsinspectie is in kennis gesteld.

Zie ook:
- Ernstig bedrijfsongeval Terneuzen (06-02-2015)

wim (7-2-2015 om 18:42)
Wat een boodschap voor de familie die je krijgt als je man of vader zo terecht is gekomen ik wens de familie heel veel sterkte toe die dit moeten dragen,weer een slachtoffer in zeeland in het pas begonnen nieuwjaar.
hadassa (7-2-2015 om 13:28)
o wat erg de arme man o echt heel veel sterkte en gecondeleerd ik wil bij deze mijn mede leven delen aan de familie van gezin
peter (6-2-2015 om 21:49)
triest voor woorden, deze man had eigenlijk thuis moeten zitten en moeten genieten van een wel verdiende pensioen , dank zij de heer Rutte moeten we nu werken tot er wat gebeurd,en wens de nabestaande heel veel sterkte met dit grote verlies.dit had nooit mogen gebeuren.
marleen (6-2-2015 om 19:28)
gecondoleerd aan de fam en heel erg voor die man dan moet je bedenken dat die rutte mensen wil laten werken tot 67 niet normaal dit dit is nl he erg hoor