Man dood na val uit boom Oostkapelle

Toegevoegd: 17-02-2015, 15.59 uur - Update: 17-02-2015, 17.15 uur

OOSTKAPELLE - De Rotterdamse traumahelikopter is dinsdagmiddag ingezet vanwege een reanimatie op een terrein aan de Domburgseweg in Oostkapelle. Het slachtoffer is overleden.

Volgens de politie kwam de melding om 15.20 uur binnen. Naast het traumateam schoten ook twee ambulanceteams en een rapid responder te hulp. De helikopter landde omstreeks 15.45 uur op het erf. Het traumateam is rond 16.10 uur weer vertrokken. Het slachtoffer is ter plaatse overleden.

Volgens de politie is de man uit een boom gevallen. Wat er precies is gebeurd is nog niet bekend. De technische recherche is daarom rond 17.00 uur ter plaatse een onderzoek gestart. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.

Kees Mol (23-2-2015 om 11:41)
L.S. Een triest ongeluk, mijn condoleance voor de betrokkenen.Veel ongevallen gebeuren op en rond het huis. Wat is er gebeurd en wat kunnen we ervan leren? Door zwijgzaamheid rondom dit gebeuren ontstaan er wilde verhalen waar niemand iets aan heeft. Analyseer en maak bekend! Dat kan andere (hobby?)boomverzorgers leed besparen. Hier de religie bij betrekken vind ik niet relevant en ongepast tenzij de man door godsdienst waanzin uit een boom is gesprongen maar dat acht ik niet waarschijnlijk.Identiteit is minder belangrijk,dat lees je wel in de PZC als je dat wilt weten. Succes met uw nieuwsgaring, Kees
Simon (18-2-2015 om 23:08)
Hierbij condoleer ik naaste familie. Het leven is ons een handbreed gesteld. Klaas z'n eerste punt heeft inhoud die de goddeloze mens niet verstaat. Daardoor deze afwijzende en irriterende reacties. Heel veel sterkte aan de familie.
bert (18-2-2015 om 18:24)
wat een belachelijke opmerking van die klaas zeg!! als iemand overleden is bij een ongeluk mag je niet eens gelijk na het ongeluk iemands naam of wat dan ook naar buiten brengen en wat een onzin omdat het bij een particulier was???het kan ook een kennis zijn die daar hielp of wilt u misschien in de bijbelse tekst van u iemand met naam en toenaam noemen?ik vind dat gods woord met dit ongeval niets heeft te maken en ook niet met het dodelijke ongeval met de biker twee weken terug .....beter om de familie op een normale manier te condoleren en sterkte toe te wensen dan druk maken over hoe meneer heet en wie hij is
Goesenaar (18-2-2015 om 17:17)
@klaas Stop daar eens even mee.
Janneke (18-2-2015 om 17:00)
Ik neem aan dat de identiteit wel bekend is maar niet aan de media is vrijgegeven.
marja (18-2-2015 om 16:52)
@Klaas de bijbel lees je maar thuis hoor want een ongeluk heeft hier totaal niets mee te maken en ik vind je preek gewoon belachelijk te noemen....dit heeft niks met een condoleance te maken.