Gevallen hardloopster Dishoek overleden

Toegevoegd: 23-02-2015, 11.36 uur

DISHOEK - De 64-jarige Vlissingse die vorige week zwaargewond raakte tijdens het hardlopen in de duinen bij Dishoek is overleden.

De hardloopster werd dinsdagochtend door een andere hardloper gevonden op een pad in de duinen ter hoogte van het Vebenabos. Ze had een ernstige hoofdwond en werd ter plekke lange tijd gereanimeerd. Daarna werd ze met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Goes waarna ze per traumahelikopter naar het ziekenhuis in Rotterdam is gebracht.

Het slachtoffer overleed vrijdag alsnog aan haar verwondingen.

Zie ook:
- Identiteit gewonde hardloopster bekend (17-02-2015)
Hardloopster gereanimeerd na ongeval   (17-02-2015)

Rob (23-2-2015 om 13:14)
Tja, zeer zeer triest. Aan de andere kant: sporten op of boven een bepaalde leeftijd zorg altijd (net als met duiken!) voor een maatje of buddy. Al is het alleen maar "als"er wat opdoet. Tijdje terug een mountainbiker in oostkapelle, identiek hetzelfde verhaal, helaas ook overleden aan zijn favoriete sport. Een ongelukje zit soms verdomd kort om het hoekje!