Ongeluk Tractaatweg eist leven

Toegevoegd: 24-02-2015, 09.42 uur
De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend gemaakt.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

WESTDORPE - Het ernstige verkeersongeluk gisteravond op de Tractaatweg (N62) bij Westdorpe heeft een leven geëist. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het ongeluk gebeurde even voor 18.00 uur tussen de kruisingen met de  Eversdam en die met de Oostpoortweg (N683). Ter plaatse kwamen drie auto's met elkaar in botsing. Eén van die voertuigen belandde in een sloot. De brandweer werd opgeroepen nadat was gemeld dat er sprake was van een beknelling.

Volgens de politie raakten twee personen gewond. Een man kwam om het leven. Zijn identiteit kan volgens de politie nog niet bekend gemaakt worden.

Vanwege de aanrijding en het politieonderzoek moest de weg ter plaatse in beide richtingen worden afgesloten. Verkeersongevalanalisten hebben een (sporen)onderzoek ingesteld naar de exacte toedracht van het onderzoek. De weg is urenlang afgesloten geweest.

Zie ook:
- Ernstig ongeluk, Tractaatweg afgesloten (24-02-2015)

Van den B (25-2-2015 om 19:58)
Rust in Vrede Ercan.
sv (25-2-2015 om 14:30)
Rust zacht Er...
Zeeuwse Showride (25-2-2015 om 09:44)
@Getuige. Als ik u goed begrijp was de oorzaak inhalen terwijl het te druk was? En de persoon die aan het inhalen was is overleden? In dat geval wil ik zijn familie en vrienden heel gemeend condoleren. Echter! kan ik WEINIG tot GEEN medeleven opwekken door iemand die zoiets achterlijks doet.
getuigen die er achter reed (24-2-2015 om 22:59)
het was ook een flinke klap de gene die het heeft veroorzaakt was daarvoor al aan het spookrijden!! helaas heb ik alles zien gebeuren hoop dit nooit meer van me leven mee te maken!! wie haalt het ook in zijn hoofd om in te halen als het zo gigantisch druk is!! mijn man heeft eerste hulp verleend aan de veroorzaker!!! ondanks alles is het erg verdrietig en heel erg dat deze jonge man overleden is maar me gedachten gaan vooral uit aan de oudere man en vader en zoon die onschuldig betrokken zijn bij zo'n ernstig ongeluk...het is echt heftig om getuigen te zijn van zo'n ongeluk vooral de dingen die ik heb gezien afschuwelijk!! mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers en de nabestaande van de man die overleden is!!
westdorpse (24-2-2015 om 13:23)
Sterkte maar weer aan alle betrokkenen en familie van de overledene en de gewonden. Het is weer eens flink raak, wat een ravage, dat moet een flinke klap geweest zijn!!!