Concert At Sea redelijk rustig verlopen

Toegevoegd: 28-06-2015, 12.48 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - Tijdens Concert At Sea op de Brouwersdam zijn dit weekend drie mensen aangehouden wegens agressie tegen beveiligers en agenten. De politie spreekt verder over een evenement zonder noemenswaardige incidenten.

Een 44-jarige man uit Nieuwkuijk werd vrijdagavond aangehouden omdat hij niet luisterde naar een verkeersregelaar. Toen een agent hem tegen wilde houden rukte hij zich los en sloeg naar de agent. Hij werd een nacht vastgezet in cellencomplex Torentijd in Middelburg en werd zaterdagmiddag na het betalen van twee boetes van in totaal 440 euro weer vrijgelaten.

Diezelfde vrijdagavond werd ook een 38-jarige vrouw uit Stolwijk gearresteerd omdat zij een slaande beweging maakte richting agenten. Ook vernielde zij een camerahelm van een politiebiker. Nadat ze een boete van 157 euro had betaald mocht zij rond 02.00 uur het politiebureau van Renesse weer verlaten. De vrouw kreeg ook nog een proces-verbaal en een rekening voor het vernielen van de camerahelm.

Zaterdagavond reed een 50-jarige man uit Purmerend in op een verkeersregelaar in de buurt van een bungalowpark Port Zélande. De man negeerde de aanwijzingen van de verkeersregelaar en schold hem uit. De verkeersregelaar raakte niet gewond maar deed wel aangifte tegen de man.

AD. (28-6-2015 om 19:39)
Gezien de leeftijd van deze ovetreders hebben we het hier over mensen uit een bepaalde sociale klasse vrees ik die denken dat zij bepalen waar er word gereden en wanneer een stel aso,s dus.
zeeuw (28-6-2015 om 15:58)
het zijn niet altijd de jongeren, goed voorbeeld doet goed volgen