Grote brand seksclub Vlissingen

Toegevoegd: 15-08-2015, 01.52 uur

VLISSINGEN - Een grote brand heeft vannacht in Vlissingen de voormalige seksclub 'Club Angelique' aan de Prins Hendrikweg volledig in de as gelegd.

De brand werd rond 23.20 uur opgemerkt. De brandweer schaalde binnen tien minuten op naar middelbrand. Uiteindelijk werden drie tankautospuiten, een waterwagen en een hoogwerker ingezet. Ook werd een dompelpomp ter plekke gevraagd om zo te zorgen voor voldoende bluswater.

Het pand staat al lange tijd leeg. De brandweer heeft direct na aankomst wel verschillende delen van het pand doorzocht. Er waren echter geen aanwijzingen dat er mensen binnen waren. In verband met de veiligheid is daarom besloten om alleen van buitenaf te blussen. De brand greep vervolgens snel om zich heen en werd volledig uitslaand.

De brand ging gepaard met forse rookontwikkeling. Rond 01.35 uur kon de brandweer het sein 'brand meester' geven. De brandweer is nog druk bezig met nablussen. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

Anja (17-8-2015 om 23:14)
Neem aan dat ratten en muizen vrij spel hebben in een leeg staand pand,is ook gebeurt op de neeltje Jans' knagen gewoon alles door dus dan heb je kortsluiting dat kan ook gewoon denk ik maar zo .maar ja misdaad is interessanter en roddels ook.
renee (15-8-2015 om 15:19)
Nou als hier geen luchtje aan zit weet ik het niet meer.
w (15-8-2015 om 12:44)
oo wis niet eens dat het leeg stond maar ja beter naar Amsterdam of Belgiƫ de Vlissingen is er weer van af het was toch een pand wat misschien niet aan de eisen vol deed
R (15-8-2015 om 11:23)
Tis niet alleen dit pand of de lts maar wat dacht je van de oude Lenting panden? Straks wordt het Britt.Staat ook al sinds 1997 leeg
ik (15-8-2015 om 10:15)
Heel toevallig hoor.. gemeente moest het toch kopen ? En opeens staat het in Brand. Yeah sure.
Max (15-8-2015 om 10:09)
Dit komt vlissingen wel heel mooi uit