Dode bij bedrijfsongeval Nieuwvliet

Toegevoegd: 01-10-2015, 18.23 uur - Update: 01-10-2015, 22.39 uur
Door: Manfred Berrevoets

NIEUWVLIET - Bij een bedrijfsongeval in Nieuwvliet is donderdag aan het einde van de middag een 43-jarige inwoner van Westwoud om het leven gekomen. Dit heeft de politie bevestigd.

Het ongeval vond rond 17.30 uur plaats op een bouwplaats aan de Baanstpoldersedijk in Nieuwvliet. Het slachtoffer kwam tijdens bouwwerkzaamheden door nog onbekende oorzaak onder een betonplaat terecht.

Brandweer, ambulances en een traumahelikopter rukten uit om hulp te verlenen. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. De politie doet onderzoek naar het ongeval.

Anoniem (2-10-2015 om 12:53)
Heel veel sterkte aan de nabestaanden. 23 jaar geleden op 1 oktober heeft mijn man ook een bedrijfsongeval gehad in de bouw en is overleden. Hij was nog maar 32 jaar. Verschrikkelijk weer........Ook heel veel sterkte aan de collega's van hem.
Tholenaar (2-10-2015 om 08:45)
Wederom weer een ongeval op een bouwplaats met noodlottige gevolgen. De veiligheid laat nog vaak te wensen over op een bouwplaats met alle gevolgen van dien. Heb zelf 8 jaar geleden een ongeval gehad op een bouwplaats en de dood in de ogen gekeken, 2 jaar over gedaan om te herstellen, gelukkig dat ik dit overleeft heb, daarom als ik zulke berichten lees zie je maar weer dat gevaar overal schuilt en wees altijd alert op je werk. Ik ken me voorstellen hoe triest dit is voor de familie om te horen te krijgen dat je naaste niet meer thuis komt door een ongeval op zijn werk. Ik wens de familie en vrienden en collega`s dan ook veel strekte toe de komende tijd.
Anoniem (2-10-2015 om 08:28)
Sterkte aan de naaste familieleden en de collega's. We hebben dit helaas ook van dichtbij meegemaakt! Daarna is het niet meer hetzelfde...
wim (1-10-2015 om 18:46)
Wederom een slachtoffer door een ongeval op een bouwplaats,je zul zon boodschap maar thuis krijgen verschrikkelijk,bij deze wensen we de familie heel veel sterkte toe voor de moeilijke komende tijd, door de gevolgen op zijn werk