Mogelijke brandstichting in Vlissingse tuin

Toegevoegd: 12-10-2015, 11.53 uur
Door: Rolf de Feijter

VLISSINGEN - De brandweer is zondagavond opgeroepen voor de melding van een buitenbrand in Vlissingen.

De brandweer rukte omstreeks 21.55 uur uit naar de buitenbrand in de tuin van een woning aan de Keucheniusstraat. Toen de brandweer ter plaatse kwam was het brandje al geblust door de bewoner.

De politie heeft enkele sporen veiliggesteld omdat mogelijk sprake was van brandstichting. Onbekend is of er iemand is aangehouden.

piet (12-10-2015 om 16:16)
Onbekend is of er iemand is aan gehouden.Je hebt geluk dat ze komen zullen wel in de buurt geweest zijn.Ben 70 jaar van resepct vroeger tot miachting nu voor de politie.Zijn er echt niet voor de burger.