Dementerende man (80) vermist Schore

Toegevoegd: 19-02-2016, 18.00 uur

SCHORE - De politie is op Zuid-Beveland op zoek naar een vermiste dementerende man. Er is een globaal signalement verspreid.

Het gaat om een man van 80 jaar oud. Hij wordt vermist vanuit Schore en draagt een buin-beige jas en heeft wit haar. De man is circa 1.75 tot 1.80 meter lang en heeft een normaal postuur. Hij heeft volgens de politie een stevige tred.

De vermissing is rond 17.30 uur via Burgernet onder 1.360 deelnemers verspreid in de gemeenten Kapelle en Reimerswaal. Mensen met tips mogen 112 bellen.

Panda (2-3-2016 om 15:54)
In verband met de bezuiniging in de zorg zullen steeds meer (ouderen) dementerende mensen vermist raken Mensen die aan het dementeren zijn, hebben begeleiding nodig, dat niet voor 24 uur door de mantelzorger geboden kan worden. Er zullen, door deze (VERKEERDE bezuiniging steeds meer ongelukken gebeuren met deze kwetsbare mensen. SCHANDALIG, dat op deze mensen bezuinigt wordt. Deze mensen hebben vroeger HARD gewerkt en nu worden ze te "te duur"heel erg