Gevaarlijke situatie door verkeersruzie A58 Rilland

Toegevoegd: 25-02-2016, 07.56 uur

RILLAND - Een verkeersruzie is woensdagavond op de A58 bij Rilland zo uit de hand gelopen dat een gevaarlijke situatie ontstond. Dat meldt de politie.

Volgens de politie raakten rond 22.20 uur de bestuurders van een Audi A3 en een Peugeot 207 station met elkaar in conflict. "Dit zorgde mogelijk voor een gevaarlijke situatie voor de inzittenden van de auto’s en de overige weggebruikers. Wij zijn daarom op zoek naar weggebruikers die deze Audi en Peugeot hebben zien rijden en meer kunnen vertellen over wat ze hebben gezien", aldus de politie.

Mensen die tips hebben wordt verzocht contact op te nemen met de politie.

Peter (29-2-2016 om 15:18)
In de spits gebeuren de meeste ongelukken en dan is oom agent nog op kantoor vervolgens rond 9u op de weg te signaleren na de spits dus. Wat helpt is mijn parrot display te veranderen,vraag een ander muziekje aan,helpt al om de klever op afstand te krijgen dus men weet wat men doet.Voor de lol agressief doen dus!soms denk ik over mijn oldtimer ranger voor bumperklevers van de weg drukken te gebruiken die mensen moeten een lesje leren met andere mensen met de dood te bedreigen voor zomaar voor niks.Nederland loopt achter met deze snel veranderende cultuur.Met Philips gaat het niet goed met Tomtom ook niet zo dan denken we tsja er is veel weggelegd voor dergelijke bedrijven om het echt weer veilig te krijgen op de weg.
Peter (26-2-2016 om 20:03)
Reactie op W.Kruit: of u bent werkzaam bij de politie of u bent erg naief.Kijk even naar dashcam of blik op de weg achtige programma's en u ziet waar ik over praat.ik zeg ook niet dat ik het ga gebruiken echter alleen om mezelf te beschermen..via een kennis weet ik die bij de verkeers brigade werkt dat alle asociaal gedrag op video word gezien middels de camera's die aan lantaarns oa op de zeeuwse wegen zijn gericht maar deze zijn voor snel hulp te bieden als er ongelukken voordoen of als er een overal heeft plaatsgevonden om de desbetreffende voertuig te traceren wat je ook kan zien bij programma's als opsporing verzocht.Echter er is geen wet vanwege de wet op de privacy of dergelijke asociaal en levensbedreigende actie te mogen bekeuren!.
Jac (26-2-2016 om 11:51)
Don't feed the Trol(Peter) De straffen/boetes voor asociaal verkeersgedrag zijn best hoog in NL, maar het probleem is dat veel asociaal gedrag voorkomt als er geen politie in de buurt is.
W. Kruit (26-2-2016 om 01:10)
Asociaal. Maar geen reden om je te bewapenen... Een verkeersruzie uitvechten met vuurwapens is te belachelijk voor woorden. Ik weet niet wat jij allemaal uitvoert in het dagelijks leven, maar ik moet de eerste keer nog meemaken, dat iemand zo dicht achter mij ging rijden, dat ik zijn koplampen niet meer kon zien. Als er niet regelmatig op snelheid zou worden gecontroleerd, zou dit soort situatie's normaal worden. De meeste automobilsten kunnen de vrijheid niet aan en moeten regelmatig gecontroleerd worden, om geen hoge snelheids-ongevallen te laten ontstaan. Maar als jij denkt dat snelheidsmetingen zakkenvullerij zijn.. Ga je gang!
Peter (25-2-2016 om 19:36)
Reactie op W.Kruit.Prima en over vertraging krijgen als je op tijd van huis gaat heb je nooit vertraging ik juist nooit.snelheidsmetingen echt grote onzin en zakkenvullerij, agressief rijgedrag en bewust andere mensen in gevaar brengen gewoon voor de fun dat is pas echt gevaarlijk en een aanslag op een ander zijn leven en daarom heb ik geen lijmpistool om mezelf te beschermen.En over dashcams gesproken daar bereik je helemaal niks mee met die dingen want de wet op de privacy beschermd verkeershufters.Stel je rijdt 80/90 op de zeelandbrug en in de verte komt een auto zo hard aanrijden tot zo dicht op je dat je de lampen niet meer kan zien, hoe noemt u dit gedrag,W.Kruit?
hartige kees (25-2-2016 om 18:35)
Peter moet jij daarvoor in je auto hebben? begin bij jezelf, gedraag u zelf, het verkeer is druk, en men denkt te kunnen rijden, maar rijden is een kunst, kleven en ga geven is dom, en onnodig toeteren doen de onkundes.houdt rekening met het onverwachte, maar een pistool in je auto, sorry hoor, heeft emergis nog een plekje voor je?