Slachtoffer ongeval Westdorpe overleden

Toegevoegd: 16-03-2016, 09.50 uur
Door: Manfred Berrevoets

WESTDORPE - De 62-jarige man die dinsdag met zijn auto in het water is gereden bij Westdorpe is overleden. Dit heeft de politie bekend gemaakt.

De man reed rond kwart over negen op de Industrieweg-Zuid door nog onbekende oorzaak het water in. Het ongeval werd door omstanders gemeld en de brandweer rukte met duikers uit om het slachtoffer te redden.

De man werd na het ongeval uit het water gehaald door duikers van de brandweer en lange tijd gereanimeerd. Toch is het slachtoffer later die dag overleden. De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht, meer informatie hierover is nog niet bekend.

Zie ook:
Auto in kanaal, bestuurder gereanimeerd

walter (19-3-2016 om 11:43)
@caatje, kan het niet zijn, dat hij onwel geworden is, en in paniek het gaspedaal ingetrapt heeft in plaats van het rempedaal, dus dan is het niet doelbewust geweest verder wens ik de familie, vrienden en kennissen van deze meneer veel sterkte toe de komende tijd
Aaron (16-3-2016 om 22:02)
Een goede collega, en goede vriend was hij zeker gezien wat wij samen meegemaakt hebben, door al die jaren, ik wens de hele familie veel sterkte toe met dit grote verdriet en verlies.
@nke (16-3-2016 om 16:38)
@Drica, de politie onderzoekt nog wat er is gebeurt! De goede man kan wel niet goed geworden zijn! Trek niet te snel een conclusie, is ook pijnlijk voor de achterblijvers. Sterkte voor de hulpverleners en familie van de man.
Zeeuw (16-3-2016 om 15:36)
Allereerst sterkte aan de naasten, iets wat 'Drica' niet eens op weet te brengen. Daarnaast meent Drica nu reeds te weten dat zelfmoord de reden van dit alles is? Niet relevant geblaat allemaal.
kees (16-3-2016 om 15:34)
@Drica: onbekende oorzaak. Het kan ook gewoon onwel wording zijn geweest.
wg (16-3-2016 om 15:33)
@ drica doe ff normaal! Waar lees jij dat dit opzet is? Mischien onwel geworden oid? Denk even aan de nabestaanden aub harteloos figuur! Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe!