Dode bij ongeluk in Kruiningen

Toegevoegd: 18-03-2016, 22.12 uur - Update: 19-03-2016, 00.36 uur

KRUININGEN - Bij een verkeersongeluk op de Olzendedijk in Kruiningen is vrijdagavond een persoon om het leven gekomen.

Het ongeluk werd rond 21.10 uur gemeld. Direct werden twee brandweerwagens, twee ambulanceteams en een traumahelikopter op pad gestuurd. Aanvankelijk ging men uit van een ongeluk op de Koksedijk maar die locatie werd bijgesteld naar de Olzendedijk, een straat die in het verlengde daarvan ligt.

Het slachtoffer is uit de auto gehaald maar overleden aan zijn verwondingen. Ter plaatse reed een personenauto tegen een boom. Vermoedelijk is er sprake van een eenzijdig ongeluk maar de afdeling Verkeersongevallen Analyse (VOA) van de politie heeft ter plekke onderzoek gedaan naar de toedracht van de aanrijding. De weg was tot 23.50 uur afgesloten.

ik (21-3-2016 om 11:08)
@Jos, konden we hem nog maar tegenkomen! Maar helaas... Wat een pijnlijke reacties van sommigen. Wat zal hij vreselijk gemist worden! Hij was de goedheid zelve. Sterkte aan allen die hem lief waren
maria (20-3-2016 om 18:08)
Veel sterkte voor de nabestaanden. Helaas nog altijd mensen die zo moeten reageren. Ben het volkomen met je eens Ria.
patrick (20-3-2016 om 11:44)
sterkte voor de nabestaanden.. het is erg om een goede collega en vriend te verliezen. we zullen je missen kerel!
Jos (20-3-2016 om 10:06)
Beste Ria, je zal hem maar tegenkomen te voet of met de fiets...
Ria (19-3-2016 om 23:14)
Beste iedereen, hoe denk je dat het voor nabestaanden is om respectloze reacties/discussies te lezen over de mogelijk oorzaak van de toedracht van dit ongeval/wel of niet te hard gereden etc.. Doe normaal! Jullie waren er niet bij, dus trek geen conclusies of hou ze voor je! Toon respect en medeleven richting de nabestaanden of reageer alsjeblieft niet! En ja, nabestaanden lezen ook reacties op de nieuwsberichten over het ongeval, en ik weet uit ervaring hoe verschrikkelijk pijnlijk dat kan zijn. Dus alsjeblieft, stop ermee. Familie/nabestaanden, ontzettend veel sterkte gewenst in dit onbevattelijke verlies. Niet voor alleen deze komende tijd wanneer iedereen er voor je lijkt te zijn, maar voor je hele leven.
Jose (19-3-2016 om 22:14)
Anneke; Deze reactie van U vind ik vreemd. Bomen hebben wij nodig om te kunnen leven, Ze staan ook al eeuwen langs wegen. Nu weet ook ik dat je vroeger met een paard en wagen niet zo snel een dodelijk ongeluk zou overkomen, maar ook dat gebeurde weleens als het paard op hol sloeg. Het erge is dat er weer een mens is overleden. De bomen hebben hier geen schuld aan. Ik heb heel erg te doen met de nabestaande. Zie zo'n groot verdriet maar eens te verwerken. Heel veel sterkte.