Kindje zwaargewond na val van slagboom

Toegevoegd: 25-06-2016, 18.17 uur
De hulpdiensten aan de Campensweg in Kamperland.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom
Door: Manfred Berrevoets

KAMPERLAND - De hulpdiensten zijn zaterdagmiddag met spoed uitgerukt voor een kindje dat zwaargewond is geraakt bij Kamperland.

Het voorval vond rond 15.45 uur plaats op de Campensweg. Volgens de politie is het kindje gewond geraakt bij een slagboom. De toedracht is niet bekend wel was er sprake van een val van een aantal meters.

Er is een ambulance ter plaatse geweest. Een gealarmeerde traumahelikopter is naar Colijnsplaat gevolgen om assistentie te verlenen. De helikopter landde langs de Oost Westweg. Het kindje is vervolgens naar een ziekenhuis gebracht. Over de ernst van het letsel is niks bekend.

100%zeeuws (29-6-2016 om 19:20)
hij is weer thuis.....schedelbasisfractuur en zware hersenschudding het had erger kunnen zijn.
ad (27-6-2016 om 17:49)
STERKSTE voor 't kindje & natuurlijk OOK voor de ouders...
Ingrid (27-6-2016 om 16:01)
hopelijk gaat het goed met het kindje
ingrid (27-6-2016 om 15:59)
Sorry hoor Renata maar ik vind jou mening over ouders wel erg kort door de bocht en zeker als je niet weet wat er precies gebeurd is.
Pouw (27-6-2016 om 12:17)
@ Renata, waarom gelijk oordelen over het feit waar de ouders waren? En dat ouders het tegenwoordig makkelijk nemen? Oordeel niet voordat je echt weet wat er gaande is geweest. Zo'n reactie kan ontzettend kwetsend overkomen bij de desbetreffende ouders. Twee weken geleden is er een meisje overleden in het verkeer. Een hele andere situatie maar de moeder stond er op te kijken. Een kind is snel en doet soms onverwachte dingen wat meestal goed afloopt.Dus nogmaals niet gelijk oordelen. Veel sterkte voor het kindje, hopen dat alles goed komt.
Edwin (27-6-2016 om 08:56)
@Renata, Dus jij weet precies wat je kinderen uitvoeren, elk moment van de dag ? Als ze in de tuin spelen dan blijf je daar ook om ze in de gaten te houden ? Je laat ze geen moment alleen ? Aangezien we niet weten wat er gebeurt is, kun je ook nog geen oordeel vellen over de kinderen en hun ouders.