Fietsster ongeluk Koudekerke overleden

Toegevoegd: 21-08-2016, 08.36 uur
Het slachtoffer is in het ziekenhuis overleden.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

KOUDEKERKE - De vrouw die zaterdagavond zwaargewond raakte bij een verkeersongeluk in Koudekerke is aan haar verwondingen overleden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het slachtoffer, een 73-jarige inwoonster van het dorp, kwam rond 20.00 uur in botsing met een andere fietser. Dat gebeurde op de Brouwerijstraat. De twee kwamen ten val. De andere fietser, een 58-jarige man uit Vlissingen, liep slechts lichte verwondingen op. De vrouw moest daarentegen worden gereanimeerd.

De Koudekerkse werd nog per traumahelikopter naar een ziekenhuis gebracht maar is daar alsnog komen te overlijden.

r (22-8-2016 om 17:31)
Of je nu met een fiets of brommer valt het asfalt blijft even hard. Die Duitsers hebben niet voor niks een helm op.Sterkte
Peet (21-8-2016 om 21:14)
Jullie lezen allemaal niet goed , traumatische reanimatie schrijf ik. Met andere woorden , gereanimeerd worden op basis van verwondingen opgelopen tijdens een trauma. Hiervan is nog nooit iemand beter geworden.
Julia (21-8-2016 om 19:11)
Heel erg veel sterkte voor de nabestaande en iedereen die bij dit ongeluk aanwezig was .ik had was die middag bij ene mevrouw die gevallen was en der heup gebroken heb ,kan iedereen zeggen deze vrouw was wel heel erg blij dat ik er was ,vraag me vaak af waarom rijden er zoveel mensen voorbij en vragen niet of ze kunnen helpen ,zo heb ik 30 min achter die mevrouw bij de gamma gezetten maar de mensen er tegen over kwamen niet he hoe kan ik echt zo boos om worden ,hoe zullen ze denken als zei daar liggen en iedereen gaat voorbij ???
Agent (21-8-2016 om 14:35)
@Peet Is het reanimeren van een 73 jarige vrouw zinloos handelen? Wat een belachelijke opmerking! Hoop voor jou dat als je die leeftijd mag bereiken en je wat overkomt je ook gereanimeerd wordt als dat nodig mocht blijken te zijn! Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte de komende tijd.
Drica (21-8-2016 om 13:30)
Soms regageren mensen gewoon om het reageren maar slaat hun reactie nergens op #Peet Sterkte voor de betrokkennen en nabestaanden.
simone (21-8-2016 om 13:21)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden! En ook voor de andere fietser, die betrokken was bij dit ongeluk. Afschuwelijk, zo'n tragisch ongeluk!