Snelheidsduivel drie keer langs radarcontrole

Toegevoegd: 01-11-2016, 13.25 uur

ZAAMSLAG - Een 25-jarige Terneuzenaar is gisteren maar liefst drie keer met zeer hoge snelheid langs een radarcontrole gereden bij de Eendragtweg in Zaamslag.

De man, volgens de politie iemand die in het recente verleden al meerdere malen de aandacht van de politie heeft getrokken vanwege zijn asociale rijgedrag, kan drie processen verbaal tegemoet zien. Hij reed binnen een kwartier in dezelfde auto respectievelijk 135, 155 en 167 kilometer per uur waar 60 de limiet is.

Volgens de politie moet de man nog een verklaring komen afleggen op het bureau. "Hierna zal zijn dossier worden overgedragen aan de officier van justitie", aldus de politie. De controle vond overigens plaats omdat ter plekke regelmatig veel te hard wordt gereden. Er is tussen 09.00 en 12.00 gecontroleerd.

Rick (6-11-2016 om 11:16)
Opschieten: met deze opmerkingen ben je zelf om op te SCHIETEN!! Als ik dergelijke aso's tegen een boom zie knallen, stap ik niet eens uit om ze er af te schrapen!!
Toon (1-11-2016 om 21:30)
Met dergelijke snelheidsovertredingen wordt het rijbewijs toch ingevorderd????? Zou het geen tijd worden om dergelijke overtredingen onder te brengen bij misdrijven? Zoiets doe je niet onbewust!!! De boete moet zo zijn dat het erg veel pijn doen, is het niet in de beurs dan minimaal met werkstraf/nieuwe rij-opleiding cq langdurige ontzegging.
Opschieten (1-11-2016 om 19:31)
Je kan makkelijk zo hard rijden, als je maar goed op de weg let en op mede weggebruikers
anneke (1-11-2016 om 17:50)
Z'n verstand zat zelfs niet in zijn tenen! Wat een idioot, hoe heeft die ooit een rijbewijs gehaald!
importzeeuw (1-11-2016 om 14:07)
Zo, ik hoop dat deze potentiƫle moordenaar flink wordt aangepakt. Met zulke snelheden in een 60 km gebied rijd je vroeg of laat iemand dood.
Bram (1-11-2016 om 14:02)