Brandweer Sluis zoekt vrijwilligers

Toegevoegd: 14-06-2006, 11.06 uur
Door: Brandweer Sluis

SLUIS - De brandweer van de gemeente Sluis is 'vurig' op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Er komen diverse plekken vrij bij de groepen Sluis, Aardenburg, IJzendijke, Schoondijke en Cadzand. Wil je instappen bij de brandweer? Meld je dan snel aan als vrijwilliger.

Als de brandweerpieper afgaat, kan er van alles aan de hand zijn. De brandweer rukt namelijk niet alleen uit bij brand, maar ook bij stormschade, wateroverlast, rampen, verkeersongevallen of bij mensen en dieren in nood. Om snel en slagvaardig hulp te kunnen verlenen bij calamiteiten in en om de kernen, is een goed maar bovenal volwaardig team een vereiste.

Beschikbaar?
De brandweergroepen in de kernen Sluis, Aardenburg, IJzendijke, Schoondijke en Cadzand kunnen nog versterking gebruiken. Zowel mannen als vrouwen zijn van harte welkom. De voorwaarden? Ben je enthousiast, sportief en gezond, tussen de 18 en 40 jaar en overdag beschikbaar in één van de hiervoor genoemde kernen? Sta je bovendien stevig in je schoenen? Werk je graag samen in een hecht team? En ben je bereid om zo'n vier uur per week in cursussen en oefeningen te steken, tegen een redelijke vergoeding? Ja? Help dan de brandweer uit de brand door je aan te melden als vrijwilliger!

Neem voor meer informatie of aanmelding contact op met:
• Nico Moskie, brandweercommandant bij de brandweer van de gemeente Sluis,
  telefoon 0117-457 320, e-mail: [email protected]