Dode man Vlissingen lag in zwembad

Toegevoegd: 13-11-2016, 16.18 uur
Het politieonderzoek in Vlissingen.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom
Door: Manfred Berrevoets

VLISSINGEN - De dode man die vanmorgen werd gevonden aan de Zinderweg in Vlissingen lag in het zwembad bij een woning. Dit heeft de politie naar buiten gebracht.

De hulpverleningsdiensten kregen rond 10.50 uur een melding dat de man in het zwembad lag. Agenten hebben het slachtoffer uit het water gehaald. De hulpverlening mocht niet meer baten. Hij overleed ter plaatse.

Omdat niet onmiddellijk duidelijk was, waaraan de man was overleden, heeft de politie een onderzoek ingesteld. Hierbij bleek dat hij niet door een misdrijf om het leven is gekomen. De man is door een ongeluk of medische reden in het water gevallen en overleden. Hiermee is het politieonderzoek afgerond.