Slachtoffer aanrijding man uit Kwadendamme

Toegevoegd: 27-12-2016, 17.25 uur

'S-HEERENHOEK - Het slachtoffer van het dodelijke ongeval vannacht in 's-Heerenhoek is een 27-jarige man uit Kwadendamme. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Een 57-jarige 's-Gravenpolderse automobilist reed rond 04.00 uur op de Heinkenszandseweg (N667) een man aan. De hulpdiensten konden niets meer voor het slachtoffer doen, hij overleed ter plaatse.

De toedracht van de aanrijding is nog steeds niet duidelijk. De getuigenoproep die de politie deed via de media heeft tot op dit moment circa 10 tips opgeleverd. Het onderzoek naar de toedracht van het ongeval wordt voortgezet.

ik zeg (27-12-2016 om 20:32)
Wat erg en wat triest heel triest
Jeroen (27-12-2016 om 18:54)
Wat enorm triest weer. Terwijl veel mensen het Kerstfeest vieren komen andere mensen door een noodlottig ongeluk om het leven. In Groningen 3 tieners door hun auto te water overleden, een Russisch vliegtuig met 92 inzittenden verongelukt, deze 27-jatige man aangereden en overleden. Wat enorm verdrietig voor al deze mensen die nog zo veel plannen hadden. En wat een pijn voor al hun families en vrienden die dit nieuws te horen krijgen en met het gebeurde om moeten leren gaan. Er is altijd plezier en er is altijd leed, maar met dit soort dagen lijkt het extra heftig aan te komen. Ik wens iedereen die een geliefde kwijt geraakt is veel kracht en moed toe om dit verlies te dragen en met de situatie om te leren gaan. Alle goeds!