Mobiele Eenheid ingezet in Vlissingen

Toegevoegd: 01-01-2017, 02.48 uur

VLISSINGEN - In Vlissingen is vannacht de Mobiele Eenheid (ME) van de politie ingezet om rust te brengen in de Bloemenbuurt.

In de Bloemenlaan en omliggende straten was het al voor middernacht onrustig. Er woedden verschillende brandjes. Ook werden auto's vernield en in brand gestoken. De politie werd bekogeld met vuurwerk en agenten stonden met de hand op het wapen.

Ter plekke zijn ook zeker twee politievoertuigen vernield. Inmiddels zijn verschillende eenheden uit de regio en dus ook de Mobiele Eenheid op straat. Het is niet bekend of er ook arrestaties zijn verricht.

Bekijk hier het overzicht met incidenten rondom de jaarwisseling.

wim (2-1-2017 om 07:22)
Als je met zulke onmenselijke groepen zulke grote schades aanricht waar kan je dan je verhaal kwijt wat de schade betreft om af te rekenen, laat Nederland een voorbeeld nemen aan Luxenburg die per woning een brief heeft ontvangen geen vuurwerk mag gebruiken ook geen sier vuurwerk zo werd mee gedeeld
Vlissinger (1-1-2017 om 14:57)
Niet te filmen dit, ik denk dat de politie wel raad weet met deze groep. Je moet wel een leeghoofd zijn om zoiets te doen, waarschijnlijk allemaal Geert Wilder stemmers.
vlissingse (1-1-2017 om 14:32)
Gewoon belachelijk dat de politie niet meer deed. En ook erg opvallend dat winkels van nederlanders wel in de fik zijn gestoken en ramen in gegooid, maar die tenten van de buitenlanders niet, die zaten er naast
Vlissinger (1-1-2017 om 14:25)
Politie auto's vernielen.. rara wie ze betaald heeft? uitzetten dat volk. Is geen fatsoenlijk waard!
R (1-1-2017 om 12:29)
Het is toch altijd dezelfde etnische groep die negatief in beeld komt.Verleden week ook in de bonedijkestraat.Geweld, vernieling etc.Hulpverleners mishandelen en andere tot last zijn.Hou je gedeisd als je al in heel Europa onder vuur ligt.En gedraag je zo als het behoord. Dit staat ook in de Koran
Jan (1-1-2017 om 12:14)
Dit zijn geen mensen. Dit zijn krul harige, zijkant kaalgeschoren niet-nederlander. Tuig.