Auto volledig verwoest door brand

Toegevoegd: 21-01-2017, 04.34 uur
Door: Manfred Berrevoets

OOST-SOUBURG - Een personenauto is in de nacht van vrijdag op zaterdag door een brand volledig verwoest.

Het vuur werd rond 02.45 uur opgemerkt in de auto die geparkeerd stond aan de Platanenstraat in Oost-Souburg. Volgens omstanders stond de auto binnen korte tijd volledig in brand. Een buurman kon zijn auto nog op tijd verzetten om schade te voorkomen.

De brandweer heeft de felle brand geblust. Bergingsbedrijf Kuzee uit Vlissingen heeft de auto vervolgens weggesleept. Brandstichting wordt niet uitgesloten.

piet (24-1-2017 om 12:14)
ik weet niet wat er aan de hand is in souburg anderhalve week geleden zijn er in de prinshendrikstraat 3 autos in de brand gevlogen maar daar hoor of ziet je niks van,heel vreemd
t Is wat (22-1-2017 om 11:23)
Tuurlijk is het hartstikke fout. Maar ik denk dat de eigenaar wel weet wie het heeft gedaan. Dat is meestal zo. Maar dit gaat veel te ver, had wel over kunnen slaan naar de huizen. Waartoe is de dader nog meer in staat?? Een kennis van me woont een paar huizen verderop, die zal niet veel meer geslapen hebben, de rook ging precies naar haar toe.
afblijven (21-1-2017 om 14:22)
Ook al is het wraak? je blijft van iemand zijn eigendommen van. Dan face to face toch! Degene die dit heeft gedaan, zo zielig!!
t Is wat (21-1-2017 om 09:07)
Hemelsbreed 40 m bij mij vandaan, niks gehoord op gemerkt. Wat kan n mens s nachts toch in coma zijn.. Brandstichting lijkt mij; een stilstaande auto vliegt niet vanzelf in brand.. Fietste vanmorgen langs en zag allemaal roet.. Dacht al: wat is hier gebeurd? Auto uitgebrand leek me gelijk duidelijk, maar hoe of wat.... Zal wel een wraakactie geweest zijn. Ben benieuwd of we daar nog wat van horen.