Brandweer Sint-Philipsland zoekt vrijwilligers

Toegevoegd: 25-01-2017, 14.42 uur
Met name overdag zijn extra vrijwilligers nodig.
© Foto: Brandweer Sint-Philipsland

SINT-PHILIPSLAND - De brandweerpost in Sint-Philipsland is op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Zij zijn met name overdag nodig om te zorgen voor voldoende mankracht.

"Overdag hebben we een krappe bezetting, maar willen we toch graag uit kunnen rukken als er brand of een ongeval is", zo schrijft de post in een oproep op Facebook.

Meer informatie over het vrijwilligerswerk bij de brandweer is te vinden via deze website. Hier zijn ook de vacatures te vinden bij andere Zeeuwse brandweerposten.

P (26-1-2017 om 11:45)
@Ik, het is 1 van de gevaarlijkste beroepen, van chemische branden tot asbest tot instortings gevaar. Mag er wat tegenoverstaan dan? Als we in een armoedig land leefden dan gaf ik je gelijk, dus heb wat over voor je medemens idd. En zoniet dan lekker laten branden.
Ik (25-1-2017 om 22:49)
@P van D: En sommigen hebben wel wat voor hun medemens over! Jij alleen als je betaalt wordt dus? Ga je schamen vent!
Jan B (25-1-2017 om 20:57)
Hier had de VRZ toch een oplossing voor, namelijk en minibrandweer auto met 4 man of wel de Zeeuwse TAS.
P (25-1-2017 om 19:43)
Je leven wagen voor nop? Politica die hun leven zogenaamd niet veilig zijn krijgen beveiliging van onze belastings centen. Maar de brandweer ja dat moet je maar doen als hobby. Laten we even eerlijk zijn, beetje raar vind je niet.