Opnieuw bloemen gestolen vanaf begraafplaats

Toegevoegd: 07-02-2017, 20.46 uur

DREISCHOR - Onlangs zijn opnieuw bloemen gestolen die waren neergelegd bij graven op de begraafplaats in Dreischor op Schouwen-Duiveland. Vorig jaar gebeurde dat ook al diverse keren.

Volgens de Schouwse wijkagent Douwe de Vries werden tussen 1 en 6 februari bij zeker twee graven bloemen weggenomen. Hij noemt de diefstallen in een reactie op Twitter respectloos en roept mensen op die tips hebben om te bellen met 0900-8844.

Dit najaar werd bij de begraafplaats aan de Bogerdweg al een bord opgehangen met een waarschuwing nadat al diverse diefstallen waren gepleegd. Sinds februari zou het meerdere keren raak zijn geweest. In september werden sowieso meerdere diefstallen gepleegd en half oktober werd ook twee keer melding gemaakt van diefstal van bloemen.

W. Kruit (8-2-2017 om 18:18)
Respectloos en geen greintje fatsoen. "Alles van waarde is weerloos" (Lucebert).
importzeeuw (8-2-2017 om 00:20)
En nog steeds geen beveiligingscamera's??
marja (7-2-2017 om 21:04)
wat een schande en respectloos..zelf ziek te noemen...wil me gelijk aanmelden als vrijwilliger om daar de boel in de gaten te houden al is het in het donker om deze kansloze ,,mensen,, top heterdaad te betrappen