Vrouw overleden na val van trap Terneuzen

Toegevoegd: 07-03-2017, 18.11 uur
De vrouw bleek te zijn gestorven na een onfortuinlijke val.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

TERNEUZEN - In een woning in Terneuzen is een vrouw overleden na een val van een trap. Dat heeft de politie bevestigd.

De politie kreeg rond kwart voor twee een melding binnen dat de bewoonster van een hoekhuis aan de Willem Barentszstraat al enkele dagen niet meer was gezien. De politie trof binnen haar stoffelijk overschot aan.

Ter plaatse is geen sporenonderzoek gedaan omdat al snel vaststond dat er geen sprake was van een misdrijf.

Yvonne (9-3-2017 om 11:03)
Ben ook een alleenstaande en als hartpatiente een afspraak met de naaste buren gemaakt dat ik als eerste een lampje in de keuken aan doe als teken dat alles goed met mij is, want voor hetzelfde geld slaap je 's nachts in. 2 buren hebben een sleutel van mijn huis. Vertrouwen hebben is wel een voorwaarde.
peggy (8-3-2017 om 09:34)
ja heel heel erg verschrikkelijk, arme vrouw. maar dit is het gevolg van de maatschappij waarin we leven,,je eigen niks aan trekken van een ander. gelukkig dat er toch nog mensen zijn die wel opletten anders had mevr. er misschien langer gelegen zoals zo vaak gebeurd in de randstad. wijze les misschien bekomer je wat meer om elkaar.
Soraya (8-3-2017 om 09:28)
Ze was de overbuurvrouw van mijn ouders en al in de 70 ze woog nog maar 35 kilo toen ze nog leefde heeft me vader altijd haar tuin onderhouden en de containers buiten gezet zout gestrooid als het sneeuwde en als er iets kapot was repareerde hij dat voor haar ze was al een poosje niet meer gezien en ze had een werkster die bij haar thuis kwam toen de buurvrouw niet open deed en geen gehoor gaf heeft mijn vader uiteindelijk de politie gebeld omda de werkster dat vroeg aan hem omdat haar nederlands niet goed was ik kan hèt nog steeds niet geloven het was altijd zo lieve vrouw koppig af en toe maar met een hart van goud de buurt zal haar missen familie kwam nooit .
Ap (8-3-2017 om 08:41)
@ marja, zie jij je buren iedere dag? Ik ook niet hoor
Ronald (8-3-2017 om 00:20)
Erg voor die mevrouw en familie en veel sterkte voor de nabestaanden, ik ben er altijd bang voor dat me dat ook zal overkomen, ben ook alleenstaand, maar heb goede buren, die opletten of de rolluiken omhoog gaan en als ik weg moest gaan voor langere tijd, dan laat ik het weten aan de buurtjes, dat geluk heb ik.
Mark (7-3-2017 om 23:38)
Dat is als je alleen woon dan word je pas vermist als ze je niet op je werk zien.