Meisje (5) overleden na ongeluk Deltaweg Goes

Toegevoegd: 06-04-2017, 12.34 uur
Het meisje zat samen met haar broertje in moeder in een auto die te water raakte.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

GOES - Na het ernstige verkeersongeluk op 1 maart in een bocht van de Deltaweg bij Goes is één van de betrokken kinderen overleden. Dat heeft de politie naar buiten gebracht.

Het 5-jarige meisje zat met haar 2-jarige broertje en 28-jarige moeder in een auto die rond uur te water raakte. De twee kinderen werden gelijk door omstanders en een passerende brandweerman gereanimeerd. Het kindje van 2 jaar kwam kort na de start van de reanimatie bij kennis.

Het 5-jarige kindje is na de reanimatie ook met een eigen hartslag overgebracht naar een ziekenhuis. Het meisje is woensdag alsnog komen te overlijden. Met het 2-jarige broertje van het meisje gaat het volgens de politie naar omstandigheden redelijk goed.

Het politieonderzoek naar de oorzaak van het ongeval is inmiddels afgerond. Uit de analyse van het verkeersongeval is volgens de politie geen exacte oorzaak naar voren gekomen waardoor het ongeval heeft kunnen plaatsvinden.

Ria (9-4-2017 om 18:13)
Kees en Peter, de bomen noch de bocht is gevaarlijk, jullie moeten je gewoon aanpassen aan de situatie. En Kees, waarom moet er een bord komen met 90 erop, kan je niet uit jezelf je voet van het gaspedaal halen? Overigens, vreselijk triest dit, Voor de nabestaanden en hupverleners veel sterkte
angelique (7-4-2017 om 12:41)
heel veel sterkte voor nabestaande en hulpverleners
ad (6-4-2017 om 23:14)
Aan ALLE betrokkenen: Sterkte & Gecondoleerd...
peter (6-4-2017 om 20:43)
heel veel sterkte voor de nabestaande, dit wil niemand mee maken,ik snap ook eerlijk gezegd niet dat daar een waterplas is gemaakt, en dan in een bocht, doe er dan een geluidswal voor maken dat er niemand te water kan raken, is net zo gevaarlijk als bomen langs de weg,denk daar eens over na provincie zeeland, maak de wegen veiliger.
Elly vandijke (6-4-2017 om 20:23)
Heel,heel triest veel sterkte voor alle nabestaande en hulpverleners, ben gastvrouw op de OK van het Sophia kzh dus hoor wel het èèn en ander .
Franky (6-4-2017 om 18:13)
Wat een rot bericht is dit.... Ontzettend veel sterkte gewenst aan de nabestaanden en ook de hulpverleners, ook voor hen is dit een klap achteraf.