www.hvzeeland.nl

Pannetje op het vuur, vrouw ademt rook in

Toegevoegd: 20-04-2017, 22.19 uur

Door: Roland de Jong

TERNEUZEN - Een vrouw heeft donderdagavond behandeld nadat ze rook had ingeademd die was vrijgekomen in de keuken van een flatwoning in Terneuzen.

Rond 20.40 uur werd de brandweer gebeld nadat was ontdekt dat in de keuken aan de Evertsenlaan een pannetje op het vuur was blijven staan. Brandweerlieden hebben de vrouw naar buiten gehaald en overgedragen aan de ambulancedienst.

De 'brand' was snel onder controle.