EHBO'er mishandeld bij feest Vlissingen

Toegevoegd: 05-05-2017, 19.44 uur

VLISSINGEN - Tijdens het Bevrijdingsfestival in Vlissingen is vrijdagavond een EHBO'er mishandeld. Er is een verdachte aangehouden. Dat meldt de politie.

Volgens de politie vond de mishandeling rond 19.00 uur plaats in de buurt van de Timmerfabriek aan de Koningsweg. In de Timmerfabriek vindt nog tot vannacht een hardstyle-, hardcore- en freestyle-feest plaats. Het evenement staat lost van het officiële Bevrijdingsfestival dat momenteel plaatsvindt.

De politie is op zoek naar een specifieke getuige. Het gaat om een persoon met een rode jas met daarop een Hawaï-bloemetjesmotief. De politie vraagt de getuige zich te melden en laat weten geweld tegen hulpverleners niet te tolereren.

frans (6-5-2017 om 08:28)
waarschijnlijk een slechte jeugd gehad die eikel (je zal maar bij het rode kruis wat doen en zo een eikel tegenkomen GEZELLIG )
Vlissinger (6-5-2017 om 04:07)
Aan de schandpaal ermee. Schandalig dat iemand zoiets in zijn hoofd kan halen
Zeeuws - Vlaanderen onafhankelijk . (5-5-2017 om 23:36)
Dood door ophanging, die hufter's .
Franky (5-5-2017 om 23:19)
Met een rode jas en een Hawai bloemetjesmotief, ja dan ben je echt verward. Sterkte aan de EHBO'er...
Rene (5-5-2017 om 20:17)
Jammer dat ze de betreffende persoon niet te pakken hebben gehad zodat hij zelf EHBO nodig heeft. Dan komt ook hij erachter hoe belangrijk deze mensen zijn die zich als vrijwilliger hebben aangemeld om bij een feest aanwezig te wezen voor de medische zorg die op dat moment nodig is. Jij als dader moet er toch niet aan denken dat de EHBO-er die je te grazen heb genomen 5 mijn later bij een reanimatie had moeten wezen, maar helaas door jou toedoen is die overleden. Veel strekte aan de EHBO-er om hiervan te herstellen. EHBO/BHV-er