Gestolen fiets na jaren terugbezorgd

Toegevoegd: 20-05-2017, 09.38 uur
De fiets is afgelopen week terugbezorgd.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

TERNEUZEN - Een meisje heeft onlangs haar fiets teruggekregen die al enkele jaren terug geleden was gestolen. De tweewieler werd halverwege vorige maand aangetroffen in Terneuzen.

Een burger had de fiets op maandag 17 april zien liggen in de bosjes in de omgeving van de Jan Steenstraat in Terneuzen. Volgens de politie werd de fiets in 2013 gestolen in het Brabantse Oosterhout. Dat bleek na controle van het framenummer.

De eigenaar had destijds aangifte gedaan en kon zodoende worden achterhaald. Afgelopen week is de fiets terugbezorgd.

Vlissinger (21-5-2017 om 12:53)
Axe slot en ketting en weg fiets aangifte gedaan en niets gehoord er achter komen dat mijn fiets niet terug gebracht wordt maar door verkocht. maar ik moet beter opletten ? en ik ben asociaal ? tjonge dank je wel Terneuzenaar.
Terneuzenaar (21-5-2017 om 09:09)
@Vlissinger, als de fiets je zo dierbaar is/was, waarom informeerde je dan niet vaker bij het politie bureau wanneer er kijkdagen zijn, en of je fiets al terecht was? Ik vindt het nogal asociaal hoe je hier reageert. Let wat beter op je spullen zou ik je zeggen als ik agent was! Succes.
Vlissinger (21-5-2017 om 00:56)
Daar is het beter geregeld dan ! Ik zag bij een tweewielerwinkel dat ze mijn gestolen fiets aanboden en deed aangifte. maar de zaak had deze juist in een partij gekocht van de Politie na 2 kijkavonden waarvan ik niet op de hoogte was. Dus mijn gestolen fiets moest ik opnieuw kopen of laten gaan omdat de Politie deze door verkocht hebben. Mijn fiets !!! en dan vragen kalm te blijven op het bureau en meer respect te tonen anders ging ik op de bon.