Bejaarde man valt in vijver en overlijdt

Toegevoegd: 27-06-2017, 12.20 uur
Door: Manfred Berrevoets

ZIERIKZEE - Een 79-jarige man uit is vanochtend overleden op de Koning Gustaafweg in Zierikzee nadat hij in een vijver was gevallen.​

De man, afkomstig uit Zierikzee, is waarschijnlijk iets na 10.00 uur in het water was gevallen. De politie heeft nog geprobeerd de man te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Ook een opgeroepen traumahelikopter kon niks meer voor het slachtoffer betekenen.

Het is nog onbekend of de man verdronken is of op een andere manier overleden is. Het stoffelijk overschot is rond 12.15 uur opgehaald. Het onderzoek door de politie ter plaatse is inmiddels afgerond. De politie laat weten dat op dit moment geen sprake is van een ongeval of een misdrijf.