Overlast door slecht weer

Toegevoegd: 25-07-2007, 19.12 uur
Door: Politie Zeeland

Bij de Zeeuwse politie zijn dinsdag heel erg veel meldingen binnen gekomen van overlast die mensen ondervonden door het slechte weer.

Het gros van de meldingen betreft omgewaaide bomen en takken die van bomen zijn afgewaaid en over de weg liggen. Ook kwamen enkele meldingen binnen van wateroverlast. De meldingen betreffen heel Zeeland.

In Brouwershaven waaiden tenten van een scoutingvereniging om, in Veere waaide een circustent om. In Goes, Renesse, Graauw en Gapinge waaiden grote bomen om, evenals in Kapelle, Veere en Lewedorp. Ook in Terneuzen dreigde een tent om te waaien op de Scheldeboulevard. In Middelburg waaide een boom op een chemisch toilet. De parkeergarage in de Spuistraat ondervond wateroverlast.