Gehandicapten mee in brandweerauto

Toegevoegd: 03-05-2008, 13.03 uur
Gehandicapten mee in brandweerauto
GOES - Ruim 200 lichamelijk en verstandelijk gehandicapten rijden zaterdag mee op de vrachtwagen voor een ritje door Zeeland.

De Delta Truck Roll wordt voor de vijfde keer georganiseerd door Stichting Gehandicaptenrit Zuid-Beveland. De opstapplaats was bij de Zeelandhallen in Goes.

Chauffeurs uit het hele land, waaronder ook een brandweerwagen van EPZ, rijden mee. De politie begeleidt de stoet.

Patrick (4-5-2008 om 14:35)
Absoluut toppie die dag...Mooi weer en alles zat mee, mooie auto's etc etc. Hopelijk hebben de passagiers ook genoten! Voor mij was dit de eerste keer en wil dit zeker herhalen. Heel leuk dat dit georganiseerd wordt. Groetjes aan de organisatie. Namens een chauffeur van De Keijzer.
Fons (4-5-2008 om 09:17)
DIt soort evenementen moet blijven bestaan. Ik ben zelf vrijwilliger bij Truckroll zeeland in zeeuws-vlaanderen. Deze dag leven de kinderen al maanden naar toe.
Ronald (4-5-2008 om 00:31)
Heb ook de route gevolgd en op diverse plaatsen langs de kant gestaan. Het geeft je enorme kippevel om te zien hoe die mensen van zo'n dag en aandacht genieten! Ook de chauffeurs die op zo'n dag de grootste plezier hebben en alle lampen en luchthoorns kunnen gebruiken. Chauffeurs, bedankt!
Miriam (3-5-2008 om 21:03)
Wat leuk om een stukje over de Truckroll aan te treffen op jullie site. Zit zelf in de organisatie en we zijn heel erg blij dat we dankzij de medewerking van zoveel bedrijven en chauffeurs, de mensen met een beperking een geweldige dag hebben kunnen laten beleven !!
Yvon (3-5-2008 om 21:00)
Vandaag meegereden en wat hebben die mensen toch een plezier gehad op naar volgend jaar enne ga zo door.
Van den berg (3-5-2008 om 16:01)
Die MAC-06S ziet er goed uit, knap opgeknapt!