Scootmobielrijder (98) overleden na ongeval

Toegevoegd: 17-06-2008, 11.21 uur
Door: Omroep Zeeland

BRUINISSE - De 98-jarige man uit Schouwen-Duiveland die maandagmiddag betrokken was bij een ongeval in Bruinisse is aan zijn verwondingen overleden.

De man was in Bruinisse van de Havenkade gereden. Onderaan de dijk was hij uit zijn scootmobiel gevallen. Het voertuig kwam bovenop het slachtoffer terecht.

De hoogbejaarde liep onder meer een hoofdwond op en is naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht. Daar is hij 's avonds overleden.

Ada (18-6-2008 om 21:21)
Wat erg om zo aan je eind te komen op die leeftijd. Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met dit droevige verlies.
Ada den Hartigh (18-6-2008 om 11:45)
Dit vind ik echt erg om zo aan je eind te komen op die leeftijd .Veel sterkte voor de nabestaanden.
Mimi (18-6-2008 om 10:06)
Ook mijn welgemeende medeleven... heb er verder geen woorden voor...
Lukas (17-6-2008 om 22:14)
Dit is echt erg ! veeel sterke aan familie en vrienden van deze man !
Erg (17-6-2008 om 20:41)
Wat triest om op zo'n hoge leeftijd zo aan je einde te moeten komen. Veel sterkte voor de nabestaanden.
Peter (17-6-2008 om 18:30)
Hier moet ik toch een traantje om wegpinken.