1 file van totaal 2 km

Man overleden na ongeval Vlissingen

Toegevoegd: 27-06-2008, 15.51 uur
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - Op de Nieuwe Vlissingseweg bij Vlissingen vond vrijdagmiddag een kop-staart botsing plaats waarbij een 62-jarige man is overleden. Uit onderzoek van een GGD-arts is gebleken dat de man tijdens de autorit een hersenbloeding heeft gekregen.

Vrijdagmiddag rond half twee vond de botsing plaats ter hoogte van de kruising bij de rijschool van Freddy Wolf. De 62-jarige man uit Antwerpen reed achterop een Opel Corsa. De bestuurder van de Opel Corsa is met nekklachten overgebracht naar het ziekenhuis.

Uit onderzoek van politie Zeeland blijkt dat het voertuig van de overleden man tegen zijn voorganger is aangereden, terwijl ze beiden over de Nieuwe Vlissingseweg richting Vlissingen reden. Kort voor de botsing heeft de man een hersenbloeding gekregen. De voertuigen kwamen na de aanrijding tot stilstand.

In het voertuig van de overleden man zat een passagier, welke kort na de aanrijding is vertrokken, zonder zich bekend te maken aan de tegenpartij. De politie is nog op zoek naar deze man. Het signalement: leeftijd ongeveer 30 jaar, lengte ong. 175 cm., iets getinte huidskleur, geen baard of snor maar wel stoppels, zwart haar met staart, vermoedelijk een Roemeense nationaliteit. De man is na de aanrijding weggelopen in de richting van de daar aanwezige rijschool. In zijn hand droeg hij twee plastic zakken van Albert Heijn.

Mensen die iets over deze man kunnen zeggen, danwel de man zelf, worden verzocht contact op te nemen met het algemene telefoonnummer van de politie 0900-8844.

Silvana (28-6-2008 om 13:34)
Even terugkomend op het punt flitspalen; wanneer men op de vlissingse weg harder dan met 80 km per uur door groen rijdt wordt hij sowieso geflitst. Je hoort regelmatig geluiden van racende autos snachts in omliggende wijken.. al is het natuurlijk in dit geval niet relevant met he artikel.
Iemand (28-6-2008 om 07:54)
Wanneer houd het op,weer 1 , wil deze familie daarom ook heel veel sterkte wensen met dit verlies en de persoon van de corsa ook. sterkte allemaal
Kees (28-6-2008 om 07:33)
Snelheid?,flitspalen?,wat een onzin!. wanneer iemand overlijd na een ongeval waar de arts constateerd dat het medisch gezien al mis was voor de 'klap' , heeft dit volgens mij niets met de verkeersveiligheid te maken.
.. (28-6-2008 om 00:04)
@ron kwee niej oft geeft maar de nieuwvlissingsweg staat helemaal vol met flitspalen en stoplichten.. familie gecondoleerd!
Ron (27-6-2008 om 21:38)
Het is wachten op een nog veel erger ongeluk dan vandaag, op de Nieuwe.Vlissingseweg,bijgenaamd de racebaan , 160 km per uur is niks bijzonders, Gemeente's , wanneer gaan jullie hier eens iets aan doen? rotonde's , flitspalen enz.
Bas hopmans (27-6-2008 om 17:07)
Hallo ja dat was een flink ongeval ik heb dat gezien samen met mijn colega en het was gelijk druk op de weg en de weg was ook nog afgezet door de politie. De mensen die bij het ongeval betrokken zijn heel veeel beterschap.