Lange file na incident op A58 Arnemuiden

Toegevoegd: 03-07-2008, 16.35 uur
Lange file na incident op A58 Arnemuiden
ARNEMUIDEN - Door een incident op de snelweg A58 bij Arnemuiden is donderdagmiddag een lange file ontstaan.

Nadat rond 15.50 uur bij het viaduct nabij de benzinepomp een vrouw van het viaduct was gesprongen, ontstond een file van ongeveer vijf kilometer. Andere weggebruikers zorgden ervoor dat de weg geblokeerd werd zodat de vrouw niet aangereden werd.

Politiemensen en medewerkers van Rijkswaterstaat hebben het verkeer, dat tussen Middelburg en Arnemuiden vaststond, omgeleid.

Voor de hulpverlening bij het incident kwamen meerdere ambulances, brandweervoertuigen en de traumahelikopter ter plekke. De technische recherche heeft ter plekke een onderzoek gestart om uit te sluiten dat er sprake was van een misdrijf.

De vrouw is met de traumahelikopter naar een ziekenhuis vervoerd. Over haar toestand is niets bekend.

Mario (10-7-2008 om 15:06)
@ annoniem: Supergoed dat je meteen zo addequaat kon reageren dat heeft denk ik een nog groter ongeval voorkomen.
Anoniem (5-7-2008 om 00:00)
Wij reden net de weg op toen ze sprong wij waren een van die vrachtwagens die de weg had geblokkeerd.gelukkig was de reactie van de wagen voor ons die het ook heeft zien gebeuren goed waardoor ze snel geholpen kon worden ik heb 112 gebeld en ze waren er binnen 5 minuten.
Triest (4-7-2008 om 21:43)
Ze is die zelfde nacht om het leven gekomen. Toch triest als je zo aan je einde moet komen.
Mariëlle (4-7-2008 om 21:13)
De vrouw is overleden echt vreselijk.
Jeanet (4-7-2008 om 19:33)
Ik heb begrepen dat die mevrouw inmiddels is overleden. Triest hoor..
Bas (4-7-2008 om 10:33)
Slik