Geen files

Wandelaar overleden op strand Oostkapelle

Toegevoegd: 14-07-2008, 08.42 uur
OOSTKAPELLE - Op het strand bij Oostkapelle is zondagmiddag een bejaarde wandelaar overleden.

De man zakte rond 13.20 uur in elkaar op het strand tussen de overgangen 'Duinweg' en Lage Duintjes'. Kort daarop werd gestart met reanimeren.

Strandwachten hebben een Automatische Externe Deffibrilator (AED) aangesloten en een schok toegediend. Dit had geen resultaat. Ook de inzet van twee ambulanceteams mocht niet baten. De man overleed ter plekke.

Het overlijden van de man is vermoedelijk te wijten aan een hartprobleem.

Jan (14-7-2008 om 21:54)
Anoniem: hoe weet u dat de dood niet mooi is, mensen die een bijna dood ervaring hebben gehad denken daar toch heel anders over...
Anoniem (14-7-2008 om 18:35)
Noemen jullie dat een mooie dood? Nou ik niet hoor. De dood is niet mooi. Nabestaanden gecondoleerd.
Minnetje (14-7-2008 om 12:02)
Voor de man zelf een 'mooie' dood. Alleen heel triest voor de nabestaande, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ook voor de hulpverleners is zoiets erg om mee te maken. Voor hen ook veel sterkte om dit een plaatsje te geven.
M.t (14-7-2008 om 12:01)
Zo'n dood is toch 'mooi'... Beter dan lijdenswegen! Nabestaanden gecondoleerd..
Pandabeer (14-7-2008 om 11:48)
Heel triest, wanneer je op zo'n manier komt te overlijden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden toegewenst.