Groot vreugdevuur in Wolphaartsdijk

Toegevoegd: 15-08-2008, 23.03 uur
Groot vreugdevuur in Wolphaartsdijk
WOLPHAARTSDIJK - In Wolphaartsdijk is vrijdagavond op gecontroleerde wijze een groot vreugdevuur aangestoken.

Rond 19.00 uur staken vrijwilligers van de brandweerpost Wolphaartsdijk als afsluiting van de jaarlijkse kindervakantieweek een grote stapel houten pallets in brand nabij de voetbalvelden aan de Sportweg.

De brandweer hield constant de veiligheid in de gaten en heeft af en toe waterstralen ingezet om ongewenste uitbreiding te voorkomen.

K (18-8-2008 om 17:39)
Marco de diesel en olie die de voertuigen nodig hebben kosten geld de voertuigen kosten ook geld per uur het terug uitruk gereed maken kost ook. Misschien niet voor jou maar wel voor de desbetreffende gemeente.
Marco (17-8-2008 om 01:04)
Uhm k, geen idee waarom ze daar het niet toestaan. Stond er trouwens ook van te kijken dat het hier wel mocht. En wat betreft het besparen op die brandweerkosten? We stonden er geheel vrijwillig en krijgen er geen cent voor en dat moet kunnen.
K (16-8-2008 om 17:42)
Waarom krijgen we er in veel plaatsen in zeeuwsh vlaanderen dan geen vergunning voor,vanwege het millieu en veiligheid zeggen de gemeentes,of is het gewoon weer bezuinigen op de brandweerkosten, waarom kan het hier niet meneer lonink???
Webmaster wolphaartsdijk (15-8-2008 om 23:41)
De kinderen van wolphaartsdijk vonden het een leuke afsluiting van deze vakantie week en misschien je weet het nooit zitten er nieuwe brandweermannen of vrouwen bij voor de toekomst