Binnenkort EHBO cursus in Graauw

Toegevoegd: 14-09-2008, 19.18 uur
GRAAUW - In Graauw start op woensdag 5 november aanstaande de cursus Eerste Hulp.

De cursus staat open voor iedereen vanaf circa 15 jaar oud en duurt 12 lessen. Na deze lessen, waarin onder meer het reanimeren wordt behandeld, is er na het examen gelegenheid om de module verbandleer te volgen. Deze module duurt twee avonden.

De cursus wordt georganiseerd door de EHBO-verenigingen van Clinge, Graauw, Sint Jansteen en Nieuw-Namen. Aanmelden kan via de betreffende verenigingen of via het secretariaat van EHBO Graauw: telefoon 0114-635157 (na 18.30 uur) of per e-mail [email protected]

De lessen worden op woensdagavond tussen 19.30 uur en 21.30 uur gegeven in het Gemeenschapshuis in Graauw. De kosten voor de cursus bedragen € 140,-. Dit is inclusief al het lesmateriaal, het examen en het diploma. De cursus wordt afgesloten met een feestelijke diploma-uitreiking.

Meer informatie een aanmelden? Kijk op http://ehbo.graauw.net.